Co jíst při dietě ? To se dozvíte v dnešním článků. Dozvíte se jak by měla vypadat vaše stravy, pokud chcete opravdu trvale zhubnout.

Úprava strava

Většina lidí v České republice vůbec nepřemýšlejí nad svou stravou. Přitom stravy hraje v našem životě obrovskou roli. Strava může za to, že máme nadváhu. Často může i za naše zdravotní i psychické problémy. Má vliv také na koncentraci a lidé s nadváhou jsou více unavení a mají méně životní energie. Změňte svoji každodenní výživu a zlepšíte i svůj samotný život.

Jak by měla vypadat jídelníček při dietě ?

Na začátku je hlavní, aby jste přestaly kupovat různé nekvalitní potraviny a suroviny a zaměřily se pouze na kvalitní potraviny. Přestaňte také kupovat různé polotovary, kupujte pouze základní kvalitní suroviny. Při hubnutí by jste měly vyhýbat jednoduchých cukrům a bílé mouce. Ze sacharidů by jste se měly zaměřit zejména na složené (složité) sacharidy. Patří sem třeba ovesné vločky, rýže Natural či rýže. Více o jídelníčku v dietě najdete v samotném článku s názvem jídelníček na hubnutí. Je tam také ukázkový jídelníček na hubnutí.

Racionální (reálná) výživa

Měly by jste se řídit zásadami racionální výživy. Tyto pravidla nejsou nijak složitá a jsou naopak hodně jednoduchý. Stačí věnovat nějaký čas studování informací o výživě a hned vám v tom bude hodně jasno. Měly by jste mít ve stravě dostatek minerály, vitamínů a dalších prospěšných živin (třeba taková kyselina listová, která je důležitá hlavně v těhotenství).

Omega 3 mastné kyseliny pravidelně na vašem talíři

Omega 3 mastné kyseliny jsou zejména v mořských rybách. Přímo ideální je losos. V žádném případě však nejezte rybí psty, tam je pouze odpad. Do rybího prstu není vidět a tak toho výrobci dost masivně zneužívají. Omega 3 mastné kyseliny jsou pro naše tělo opravdu hodně důležité a přispívají ke správnému fugnování těla. Mají vliv na zvyšování a posilování imunitního systému. Dopřávejte si tedy pravidelně omega 3 mastné kyseliny z potravin. Z pilulek není tak efektivní vstřebávání do těla.